Δευτέρα 18 Ιουλίου 2016

Αλμέιδα: «Ήρθα για τίτλους»



Έτοιμος να βοηθήσει την ΑΕΚ να επιστρέψει στην κορυφή του πρωταθλήματος παρουσιάστηκε στις πρώτες του δηλώσεις ο Ούγκο Αλμέιδα.


Ο Πορτογάλος επιθετικός επισήμανε ότι στόχος του είναι να βοηθήσει τη νέα του ομάδα να πετύχει αυτά που θέλει, ενώ διευκρίνισε πως είναι πολύ δύσκολο να προλάβει το πρώτο ευρωπαϊκό ματς της Ένωσης με την Σεντ Ετιέν.

«Δεν θα ερχόμουν εδώ εάν δεν πίστευα ότι η ΑΕΚ μπορεί να με βοηθήσει και εγώ απ’ την πλευρά μου να βοηθήσω την ΑΕΚ», είπε αρχικά ο 32χρονος άσος και συνέχισε: «Θα προσπαθήσω να είμαι έτοιμος το συντομότερο, αν και για το πρώτο παιχνίδι με την Σεντ Ετιέν θα είναι δύσκολο αλλά στο δεύτερο πιστεύω ότι θα είμαι εντάξει.

Έχω πάρα πολύ όρεξη, να πιάσω άμεσα δουλειά, να φτάσω γρήγορα σε καλό επίπεδο φυσικής κατάστασης και να βοηθήσω την ομάδα. Θέλω να βάλω πολλά γκολ να βοηθήσω την ΑΕΚ να κερδίσουμε τον Ολυμπιακό και να γίνουμε εμείς πρωταθλητές».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου