Τετάρτη 13 Ιουλίου 2016

To αντίο του Μπουρούση στη Κάχα Λαμποράλ

To αντίο του Μπουρούση στη Κάχα Λαμποράλ

Ο Γιάννης Μπουρούσης έκανε μια καταπληκτική χρονιά στην Ισπανία με τη Λαμποράλ Κούτσα κερδίζοντας άξια το τίτλο του MVP της Liga Endesa, αλλά και τις... 



καρδιές των Βάσκων φιλάθλων.

Ο Έλληνας διεθνής σέντερ, που θα συνεχίσει την καριέρα του στον Παναθηναϊκό, θέλησε με μια συγκινητική επιστολή να αποχαιρετήσει τους φιλάθλους της Λαμποράλ και να τους ευχαριστήσει για τη στήριξή τους.

Αναλυτικά η επιστολή του 32άχρονου σέντερ: «Βιτόρια και Λαμποράλ Κούτσα, πολλά ευχαριστώ για μια αξέχαστη χρονιά! Θα ήθελα να αποχαιρετήσω όλους εσάς. Ένα σπουδαίο κλαμπ, ένα υπέροχο κοινό και μια πόλη του μπάσκετ που με έκαναν να αισθανθώ σαν στο σπίτι μου από την πρώτη ημέρα που ήλθα εκεί! Ήταν μια αξέχαστη, μια απίθανη χρονιά και σας διαβεβαιώνω ότι θα είστε για πάντα στην καρδιά μου.

Θέλω να ευχαριστήσω τη Λαμποράλ Κούτσα για την προσπάθεια που έκανε για να με κρατήσει στη Βιτόρια, όμως ένιωσα ότι έκανα την καλύτερη επιλογή για εμένα και την οικογένειά μου. Αν δεν πήγαινα στο ΝΒΑ, ήθελα να μείνω στην πατρίδα μου. Προσπάθησα να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου σε κάθε παιχνίδι της Μπασκόνια, ώστε να σας κάνω υπερήφανους για εμένα και τους συμπαίκτες μου. Αποχωρώ, ων σίγουρος ότι το γνωρίζετε».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου