Τετάρτη 22 Νοεμβρίου 2023

Ήρθε ο Μήτρου-Λονγκ, επέστρεψε ο Μιλουτίνοφ



Οι άνθρωβποι της ΚΑΕ Ολυμπιακός υποδέχθηκαν το μεσημέρι της Τετάρτης τον Ναζ Μήτρου-Λονγκ, την απόκτηση του οποίου για τρία χρόνια ανακοίνωσαν χθες.


Ο ομογενής γκαρντ (εκ Καναδά), που μέχρι το τέλος του χρόνου θα διαθέτει ελληνικό διαβατήριο, φωτογραφήθηκε με φούτερ του Ολυμπιακού στο «Ελευθέριος Βενιζέλος» και αναχώρησε για ιατρικές εξετάσεις.

Αύριο (23/11) ο Μήτρου-Λονγκ θα κάνει την πρώτη προπόνηση με την ομάδα του Πειραιά, αλλά δικαίωμα συμμετοχής στην Ευρωλίγκα θα έχει από τον αγώνα στις 2 Ιανουαρίου με την Αρμάνι Μιλάνο.

«Θέλω να είμαι ο εαυτός μου. Αυτή η ομάδα δεν είναι μια ομάδα που έχει διαφορετικά πράγματα. Είναι μαζί για αρκετό καιρό. Έχουν ηγεσία και συνέπεια. Εγώ θέλω να είμαι ο εαυτός μου και να συνεισφέρω και να βοηθήσω να έρθουν νίκες», είπε στις πρώτες δηλώσεις του.

Όσο για το ελληνικό διαβατήριο; «Είναι κάτι που μιλάμε αρκετό καιρό. Περιμένω να επικυρωθεί και να έχω στα χέρια μου το διαβατήριο. Ένα βήμα τη φορά σε αυτό το κομμάτι».

Αναφορικά με το αν αναζήτησε πληροφορίες πριν υπογράψει, είπε: «Μίλησα με τον Μπραζντέικις πριν πάρει μεταγραφή στην Κύπρο και με τον αδερφό μου, Ελάιζα, όταν υπέγραψε στην Ελλάδα. Και οι δύο ήταν τρομερά ενθουσιασμένοι και μου είπαν καλά πράγματα».

Εν τω μεταξύ, μετά τον ΜακΚίσικ, ο οποίος έβγαλε χθες για πρώτη φορά όλο το πρόγραμμα της προπόνησης, σήμερα ακολούθησε και ο Μιλουτίνοφ, που συμμετείχε στην ομαδική προπόνηση σε φουλ ρυθμό.

Αμφότεροι τέθηκαν στη διάθεση του Γιώργου Μπαρτζώκα για τον αγώνα της Παρασκευής (24/11, 21:15) με την Ζαλγκίρις στο ΣΕΦ.

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου