Ακολουθώντας το άτυπο... πρωτόκολλο, η FIM έδωσε στη δημοσιότητα ένα πρώτο προσχέδιο του Ημερολογίου Αγώνων 2014, για να μετρήσει αντιδράσεις και για να διαβουλευτούν οι ενδιαφερόμενοι πάνω στις ημερομηνίες.
Μετά τα όσα έχουν γνωστοποιηθεί το τελευταίο εξάμηνο, δεν εκπλήσσει ότι στο Ημερολόγιο περιλαμβάνονται δύο αγώνες στην Νότια Αμερική, από ένας στην Αργεντινή και την Βραζιλία. Μαζί με αυτούς το σύνολο ανεβαίνει στους 19, αν και η πίστα στην Βραζιλία δεν αναμένεται να είναι έτοιμη -οι πραγματιστές μεταθέτουν με βεβαιότητα στο 2015 τον πρώτο αγώνα στη χώρα της σάμπας.
Η απουσία της Laguna Seca αφήνει τις ΗΠΑ με δύο αγώνες, αλλά παρά τις αντίθετες δηλώσεις παραμένουν τέσσερις στην Ισπανία -με την προϋπόθεση ότι θα υπογραφεί τελικά η σύμβαση με την παραπαίουσα οικονομικά Jerez.
Η σεζόν ξεκινά με τον νυχτερινό αγώνα στο Κατάρ την 23η Μαρτίου. Η απόφαση αυτή είναι βέβαιο πως θα γίνει δεκτή με επικρίσεις από τους οδηγούς. Η ημερομηνία μετατέθηκε δύο εβδομάδες νωρίτερα, πράγμα που καθιστά πιο έντονη την επικάθηση υγρασίας στην επιφάνεια της πίστας κατά το βραδάκι, στη διάρκεια των δοκιμαστικών.
Η υγρασία πέφτει πολύ γρήγορα κάνοντας την πίστα πολύ γλιστερή, αλλά είναι αδύνατον για τους αναβάτες να τη διακρίνουν λόγω του φωτισμού από τους προβολείς. Η κατάσταση τα προηγούμενα χρόνια έχει προκαλέσει πολλές πτώσεις, μερικές με άσχημη κατάληξη.
Ακολουθούν δύο ακόμα μακρινοί αγώνες, στο Ώστιν του Τέξας (ΗΠΑ) και στην Αργεντινή. Έπειτα ο θίασος επιστρέφει στην Ευρώπη, στην Ισπανία, για τον πρώτο από τους τέσσερις εκεί αγώνες, στην Jerez.
Οι διαδοχικοί αγώνες μετά από υπερατλαντικό ταξίδι επαναλαμβάνονται με το ντουέτο Ινδιανάπολης / Μπρνο (10 και 17 Αυγούστου). Οι τρεις αγώνες στην ζώνη του Ειρηνικού αποτελούν τη μοναδική τριάδια διαδοχικών ανά σαββατοκύριακο event, και θα είναι αρκούντως εξοντωτικοί. O «μαραθώνιος του Ειρηνικού» ξεκινά στις 12 Οκτωβρίου με την Μαλαισία και καταλήγει μέσω Ιαπωνίας στην Αυστραλία.
Το ημερολόγιο του '14 μοιάζει πολύ με το εφετινό, όπου το Mugello είχε μετατεθεί στις αρχές Ιουνίου, η Βαρκελώνη στα μέσα Ιουλίου και το Silverstone στα τέλη Αυγούστου, καθώς η διάταξη αυτή κρίθηκε φέτος ως επιτυχημένη και δημοφιλής.
Εννοούμε τους θεατές, αφού φέτος παντού καταγράφηκε αύξηση μεταξύ 5 και 10% --ωστόσο μέρος της οφείλεται πιστεύουμε στην επιστροφή του Rossi στο βάθρο και στο φαινόμενο Marquez.
Ο κανόνας αυτός πάντως δεν ισχύει για τις ΗΠΑ όπου συνολικά μεν λόγω 3 αγώνων οι θεατές ήταν αυξημένοι, εξετάζοντας όμως τα εισιτήρια στους δύο μόνον αγώνες που υπήρχαν και πέρσι, βλέπουμε ότι υπήρξε μια πτώση 20%. Οι Αμερικανοί, όπως και στα περισσότερα αθλήματα, στρέφουν την πλάτη τους σε ό,τι δεν είναι αμιγώς «αμερικάνικο».
Το προσωρινό ημερολόγιο αγώνων
Η απουσία της Laguna Seca αφήνει τις ΗΠΑ με δύο αγώνες, αλλά παρά τις αντίθετες δηλώσεις παραμένουν τέσσερις στην Ισπανία -με την προϋπόθεση ότι θα υπογραφεί τελικά η σύμβαση με την παραπαίουσα οικονομικά Jerez.
Η σεζόν ξεκινά με τον νυχτερινό αγώνα στο Κατάρ την 23η Μαρτίου. Η απόφαση αυτή είναι βέβαιο πως θα γίνει δεκτή με επικρίσεις από τους οδηγούς. Η ημερομηνία μετατέθηκε δύο εβδομάδες νωρίτερα, πράγμα που καθιστά πιο έντονη την επικάθηση υγρασίας στην επιφάνεια της πίστας κατά το βραδάκι, στη διάρκεια των δοκιμαστικών.
Η υγρασία πέφτει πολύ γρήγορα κάνοντας την πίστα πολύ γλιστερή, αλλά είναι αδύνατον για τους αναβάτες να τη διακρίνουν λόγω του φωτισμού από τους προβολείς. Η κατάσταση τα προηγούμενα χρόνια έχει προκαλέσει πολλές πτώσεις, μερικές με άσχημη κατάληξη.
Ακολουθούν δύο ακόμα μακρινοί αγώνες, στο Ώστιν του Τέξας (ΗΠΑ) και στην Αργεντινή. Έπειτα ο θίασος επιστρέφει στην Ευρώπη, στην Ισπανία, για τον πρώτο από τους τέσσερις εκεί αγώνες, στην Jerez.
Οι διαδοχικοί αγώνες μετά από υπερατλαντικό ταξίδι επαναλαμβάνονται με το ντουέτο Ινδιανάπολης / Μπρνο (10 και 17 Αυγούστου). Οι τρεις αγώνες στην ζώνη του Ειρηνικού αποτελούν τη μοναδική τριάδια διαδοχικών ανά σαββατοκύριακο event, και θα είναι αρκούντως εξοντωτικοί. O «μαραθώνιος του Ειρηνικού» ξεκινά στις 12 Οκτωβρίου με την Μαλαισία και καταλήγει μέσω Ιαπωνίας στην Αυστραλία.
Το ημερολόγιο του '14 μοιάζει πολύ με το εφετινό, όπου το Mugello είχε μετατεθεί στις αρχές Ιουνίου, η Βαρκελώνη στα μέσα Ιουλίου και το Silverstone στα τέλη Αυγούστου, καθώς η διάταξη αυτή κρίθηκε φέτος ως επιτυχημένη και δημοφιλής.
Εννοούμε τους θεατές, αφού φέτος παντού καταγράφηκε αύξηση μεταξύ 5 και 10% --ωστόσο μέρος της οφείλεται πιστεύουμε στην επιστροφή του Rossi στο βάθρο και στο φαινόμενο Marquez.
Ο κανόνας αυτός πάντως δεν ισχύει για τις ΗΠΑ όπου συνολικά μεν λόγω 3 αγώνων οι θεατές ήταν αυξημένοι, εξετάζοντας όμως τα εισιτήρια στους δύο μόνον αγώνες που υπήρχαν και πέρσι, βλέπουμε ότι υπήρξε μια πτώση 20%. Οι Αμερικανοί, όπως και στα περισσότερα αθλήματα, στρέφουν την πλάτη τους σε ό,τι δεν είναι αμιγώς «αμερικάνικο».
Το προσωρινό ημερολόγιο αγώνων
Ημερομηνία Αγώνας Πίστα
23 Μαρτίου Κατάρ* Doha /Losail
13 Απριλίου Circuit of the Americas Austin Texas
27 Απριλίου Αργεντινή Termas de Rio Hondo
04 Μαΐου Ισπανία Jerez de la Frontera
18 Μαΐου Γαλλία Le Mans
1 Ιουνίου Ιταλία Mugello
15 Ιουνίου Ισπανία Barcelona- Catalunya
28 Ιουνίου Ολλανδία** TT Assen
13 Ιουλίου Γερμανία Sachsenring
10 Αυγούστου Ινδιανάπολη Indianapolis
17 Αυγούστου Τσεχία Brno
31 Αυγούστου Βρετανία Silverstone
14 Σεπτεμβρίου Ιταλία (Σαν Μαρίνο) Marco Simoncelli Misano
21 Σεπτεμβρίου Ισπανία MotorLand
28 Σεπτεμβρίου Βραζιλία*** Brasilia
12 Οκτωβρίου Μαλαισία Sepang
19 Οκτωβρίου Ιαπωνία Motegi
26 Οκτωβρίου Αυστραλία Phillip Island
09 Νοεμβρίου Ισπανία Ricardo Tormo-Valencia
*Νυχτερινός αγώνας
** Ο αγώνας τελείται το Σάββατο
***Εφόσον ομολογκαριστεί η πίστα
Πηγή:newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου