Η ΚΤΜ επεκτείνεται με μοχλό τις εγκαταστάσεις της Bajaj, όπως αποκάλυψε ο CEO Stefan Pierer σε συνέντευξη προς το ινδικό περιοδικό Overdrive.in.
H αυστριακή φίρμα εξελίσσει αυτόν τον καιρό τους δύο νέους κινητήρες της με 500 και 800 κυβικά που θα κάνουν και την έκπληξη επειδή είναι μεν δικύλινδροι, όχι όμως σε διάταξη V αλλά σε σειρά.
Οι νέοι κινητήρες θα κινούν κατά πάσα πιθανότητα τα επόμενα μοντέλα της εταιρείας, τα οποία θα παρουσιαστούν σε βάθος τριετίας. Θα κατασκευάζονται στην Ινδία και θα πωλούνται στην ινδική αγορά, ώστε να αποφευχθούν ο φόρος κατανάλωσης, φόροι που βαραίνει τις εισαγόμενες μοτοσυκλέτες, δήλωσε.
Τα τρέχοντα μοντέλα μεσαίου κυβισμού της εταιρείας, όπως τα 690 Duke και 690 SMC δεν εισάγονται στην Ινδία λόγω ακριβώς της υψηλής φορολόγησης.
Ο Pierer δήλωσε ακόμη ότι τα νέα supermono, δηλαδή η σειρά των RC125, RC200 και RC390 θα παρουσιαστούν στην Ινδία στα μέσα του 2014. Θα ακολουθήσουν εξειδικευμένα μοντέλα χώματος με τους ίδιους κινητήρες.
Τέλος ετοιμάζεται και ένα μοντέλο Adventure με μεγάλο ρεζερβουάρ, βασισμένο στην ίδια πλατφόρμα των μικρών κυβισμών.
Οι νέοι κινητήρες θα κινούν κατά πάσα πιθανότητα τα επόμενα μοντέλα της εταιρείας, τα οποία θα παρουσιαστούν σε βάθος τριετίας. Θα κατασκευάζονται στην Ινδία και θα πωλούνται στην ινδική αγορά, ώστε να αποφευχθούν ο φόρος κατανάλωσης, φόροι που βαραίνει τις εισαγόμενες μοτοσυκλέτες, δήλωσε.
Τα τρέχοντα μοντέλα μεσαίου κυβισμού της εταιρείας, όπως τα 690 Duke και 690 SMC δεν εισάγονται στην Ινδία λόγω ακριβώς της υψηλής φορολόγησης.
Ο Pierer δήλωσε ακόμη ότι τα νέα supermono, δηλαδή η σειρά των RC125, RC200 και RC390 θα παρουσιαστούν στην Ινδία στα μέσα του 2014. Θα ακολουθήσουν εξειδικευμένα μοντέλα χώματος με τους ίδιους κινητήρες.
Τέλος ετοιμάζεται και ένα μοντέλο Adventure με μεγάλο ρεζερβουάρ, βασισμένο στην ίδια πλατφόρμα των μικρών κυβισμών.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου