Την εμφάνισή τους κάνουν δειλά -δειλά τις τελευταίες μέρες οι νέοι υπερσύγχρονοι συρμοί του Μετρό, που προς το παρόν ...
κυκλοφορούν μόνο τις βραδινές ώρες, προκειμένου να γίνουν οι αναγκαίοι έλεγχοι, πριν από τη πλήρη ενσωμάτωσή τους στο πρόγραμμα των δρομολογιών -κάτι που αναμένεται να γίνει σε περίπου 15 μέρες.
Την Τρίτη επιβάτες είχαν την ευκαιρία να επιβιβαστούν σε έναν από τους νέους συρμούς και να συνταξιδέψουν με τον υπουργό Μεταφορών, τον πρόεδρο της ΣΤΑΣΥ και εκπροσώπους της κατασκευάστριας εταιρείας από το σταθμό Εθνική Αμυνα μέχρι το σταθμό Ευαγγελισμός.
Μέχρι στιγμής έχουν παραληφθεί 5 από τους συνολικά 17 συρμούς 3ης γενιάς. Οι νέοι συρμοί θα δοθούν σταδιακά στην κυκλοφορία το επόμενο χρονικό διάστημα και έχουν τα εξής τεχνικά χαρακτηριστικά:
-Συνολικό μήκος συρμού 106 μέτρα, αποτελούμενος από 6 βαγόνια.
-Χωρητικότητα σε επιβάτες, καθήμενοι 188, όρθιοι 844, σύνολο 1032.
-Μέγιστη ταχύτητα 120χλμ./ώρα, ταχύτητα λειτουργίας 80χλμ./ώρα.
-Οι συρμοί έχουν δύο μονάδες κλιματισμού στο διαμέρισμα των επιβατών σε κάθε βαγόνι και μια στην καμπίνα του οδηγού.
-Κάθε βαγόνι διαθέτει 8 θύρες επιβατών ανά όχημα (4 σε κάθε πλευρά) σχεδιασμένες έτσι ώστε να αποτρέπεται η παγίδευση δαχτύλου ή άλλου μέρους του σώματος.
-Οι συρμοί διαθέτουν ένα βελτιωμένο σύστημα για την επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών με κινητικά προβλήματα. Συγκεκριμένα, κάθε αμαξοστοιχία είναι εφοδιασμένη με 4 (δύο για κάθε πλευρά, τοποθετημένα στο πρώτο και τελευταίο βαγόνι) ηλεκτρικά αναπτυσσόμενα σκαλιά, με τουλάχιστον 1300 mm πλάτος, τα οποία ενεργοποιούνται με το πάτημα ενός κουμπιού και ενώνουν το διάκενο της πλατφόρμας με τον συρμό.
-Διαθέτουν κλειστό σύστημα τηλεόρασης (CCTV) με κάμερες, που καταγράφουν ό,τι συμβαίνει στο εξωτερικό του τρένου, ώστε με ασφάλεια ο οδηγός να κλείνει τις θύρες.
-Ένα ασύρματο δίκτυο (Wireless LAN) μεταφέρει και λαμβάνει πληροφορίες στο τρένο για παραμέτρους ελέγχου, όπως πιθανές βλάβες, χιλιόμετρα που διήνυσε ο συρμός κ.α.
-Οι συρμοί διαθέτουν οθόνες για την πληροφόρηση των επιβατών, καθώς και φωτιζόμενους χάρτες με led, πάνω από τις πόρτες εξόδου, με την πραγματική θέση του συρμού.
-Για τον έλεγχο ύπαρξης καπνού στο εσωτερικό των βαγονιών υπάρχουν ειδικοί αισθητήρες ανίχνευσης.
Την Τρίτη επιβάτες είχαν την ευκαιρία να επιβιβαστούν σε έναν από τους νέους συρμούς και να συνταξιδέψουν με τον υπουργό Μεταφορών, τον πρόεδρο της ΣΤΑΣΥ και εκπροσώπους της κατασκευάστριας εταιρείας από το σταθμό Εθνική Αμυνα μέχρι το σταθμό Ευαγγελισμός.
Μέχρι στιγμής έχουν παραληφθεί 5 από τους συνολικά 17 συρμούς 3ης γενιάς. Οι νέοι συρμοί θα δοθούν σταδιακά στην κυκλοφορία το επόμενο χρονικό διάστημα και έχουν τα εξής τεχνικά χαρακτηριστικά:
-Συνολικό μήκος συρμού 106 μέτρα, αποτελούμενος από 6 βαγόνια.
-Χωρητικότητα σε επιβάτες, καθήμενοι 188, όρθιοι 844, σύνολο 1032.
-Μέγιστη ταχύτητα 120χλμ./ώρα, ταχύτητα λειτουργίας 80χλμ./ώρα.
-Οι συρμοί έχουν δύο μονάδες κλιματισμού στο διαμέρισμα των επιβατών σε κάθε βαγόνι και μια στην καμπίνα του οδηγού.
-Κάθε βαγόνι διαθέτει 8 θύρες επιβατών ανά όχημα (4 σε κάθε πλευρά) σχεδιασμένες έτσι ώστε να αποτρέπεται η παγίδευση δαχτύλου ή άλλου μέρους του σώματος.
-Οι συρμοί διαθέτουν ένα βελτιωμένο σύστημα για την επιβίβαση και αποβίβαση των επιβατών με κινητικά προβλήματα. Συγκεκριμένα, κάθε αμαξοστοιχία είναι εφοδιασμένη με 4 (δύο για κάθε πλευρά, τοποθετημένα στο πρώτο και τελευταίο βαγόνι) ηλεκτρικά αναπτυσσόμενα σκαλιά, με τουλάχιστον 1300 mm πλάτος, τα οποία ενεργοποιούνται με το πάτημα ενός κουμπιού και ενώνουν το διάκενο της πλατφόρμας με τον συρμό.
-Διαθέτουν κλειστό σύστημα τηλεόρασης (CCTV) με κάμερες, που καταγράφουν ό,τι συμβαίνει στο εξωτερικό του τρένου, ώστε με ασφάλεια ο οδηγός να κλείνει τις θύρες.
-Ένα ασύρματο δίκτυο (Wireless LAN) μεταφέρει και λαμβάνει πληροφορίες στο τρένο για παραμέτρους ελέγχου, όπως πιθανές βλάβες, χιλιόμετρα που διήνυσε ο συρμός κ.α.
-Οι συρμοί διαθέτουν οθόνες για την πληροφόρηση των επιβατών, καθώς και φωτιζόμενους χάρτες με led, πάνω από τις πόρτες εξόδου, με την πραγματική θέση του συρμού.
-Για τον έλεγχο ύπαρξης καπνού στο εσωτερικό των βαγονιών υπάρχουν ειδικοί αισθητήρες ανίχνευσης.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου