στα αγγλικά, στα ελληνικά και σε άλλες γλώσσες επανεφευρίσκει ένα παραδοσιακό προϊόν και το ξαναρίχνει στην αγορά ως πρωτοποριακό προϊόν της τεχνολογικής εποχής
«Θα σας παρουσιάσουμε μια συσκευή, ένα σύστημα βιο-οπτικής οργάνωσης της γνώσης, για επαναστατική τεχνολογική ανακάλυψη, το ΒΟΟΚ», λέει το πρόσωπο που εμφανίζεται στην οθόνη. Πρόκειται για μια μικρού μεγέθους φορητή συσκευή, χωρίς καλώδια, που δεν χρειάζεται μπαταρίες, δεν «κολλάει» ποτέ και δεν χρειάζεται επανεκκίνηση. Με μεγάλη δυνατότητα αποθήκευσης πληροφοριών, το ΒΟΟΚ συνοδεύεται από handsfree και πλήθος αξεσουάρ και αποτελεί, σύμφωνα με τον παρουσιαστή, «τη συσκευή που θα μεταμορφώσει την ιδέα μας για τον κόσμο».
Ευφυές, ευρηματικό και εξαιρετικά πνευματώδες, το ολιγόλεπτο βίντεο αποτελεί πολύ επιτυχημένη παρωδία των διαφημιστικών σποτ για κινητά τηλέφωνα, έξυπνες συσκευές και προϊόντα νέας τεχνολογίας. Ξεκαρδιστικό, μεταμορφώνει τα όρια μεταξύ παράδοσης και καινοτομίας και επαναδραστηριοποιεί το έντυπο βιβλίο ντύνοντάς το με τη σύγχρονη αίγλη της πρωτοποριακής ανακάλυψης.
Οικειοποιείται τους τρόπους και μιμείται τη γλώσσα των διαφημίσεων για επαναστατικά τεχνολογικά προϊόντα όχι για να γελοιοποιήσει τα προϊόντα καθαυτά ούτε τους εφευρέτες ή τους χρήστες τους αλλά αφενός για να σατιρίσει τη λατρεία της εποχής μας προς οτιδήποτε προβάλλεται ως προϊόν τεχνολογικής καινοτομίας -μια λατρεία που φτάνει στα όρια του φετιχισμού και της θεοποίησης της τεχνολογίας- και αφετέρου για να αναδείξει το βιβλίο ως ένα προϊόν διαρκείας, που δεν έχει χάσει την ανταγωνιστικότητα και τον καινοτόμο χαρακτήρα του.
Πάντως, μια πενταετία μετά τη δυναμική έλευση του ebook στην αγορά του βιβλίου, κυρίως στον αγγλοσαξονικό χώρο, το ψηφιακό βιβλίο δεν βρίσκεται πλέον σε ιμπεριαλιστικό πόλεμο με το έντυπο για την κυριαρχία στην εκδοτική αγορά. Τα ψηφιακά βιβλία μπορεί να αποδειχθούν μια ακόμη εκδοτική μορφή, ένα ελαφρύτερο, περισσότερο αναλώσιμο paperback, εκτιμούν οι παρατηρητές της εκδοτικής αγοράς. Αυτό συμβαδίζει και με τις έρευνες που δείχνουν ότι όσοι αγοράζουν ebooks δεν παύουν να αγοράζουν τυπωμένα βιβλία. Οι δύο εκδοτικές μορφές του βιβλίου, το ηλεκτρονικό και το έντυπο βιβλίο, φαίνεται πως εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες.
Πηγή: tovima.gr
«Θα σας παρουσιάσουμε μια συσκευή, ένα σύστημα βιο-οπτικής οργάνωσης της γνώσης, για επαναστατική τεχνολογική ανακάλυψη, το ΒΟΟΚ», λέει το πρόσωπο που εμφανίζεται στην οθόνη. Πρόκειται για μια μικρού μεγέθους φορητή συσκευή, χωρίς καλώδια, που δεν χρειάζεται μπαταρίες, δεν «κολλάει» ποτέ και δεν χρειάζεται επανεκκίνηση. Με μεγάλη δυνατότητα αποθήκευσης πληροφοριών, το ΒΟΟΚ συνοδεύεται από handsfree και πλήθος αξεσουάρ και αποτελεί, σύμφωνα με τον παρουσιαστή, «τη συσκευή που θα μεταμορφώσει την ιδέα μας για τον κόσμο».
Ευφυές, ευρηματικό και εξαιρετικά πνευματώδες, το ολιγόλεπτο βίντεο αποτελεί πολύ επιτυχημένη παρωδία των διαφημιστικών σποτ για κινητά τηλέφωνα, έξυπνες συσκευές και προϊόντα νέας τεχνολογίας. Ξεκαρδιστικό, μεταμορφώνει τα όρια μεταξύ παράδοσης και καινοτομίας και επαναδραστηριοποιεί το έντυπο βιβλίο ντύνοντάς το με τη σύγχρονη αίγλη της πρωτοποριακής ανακάλυψης.
Οικειοποιείται τους τρόπους και μιμείται τη γλώσσα των διαφημίσεων για επαναστατικά τεχνολογικά προϊόντα όχι για να γελοιοποιήσει τα προϊόντα καθαυτά ούτε τους εφευρέτες ή τους χρήστες τους αλλά αφενός για να σατιρίσει τη λατρεία της εποχής μας προς οτιδήποτε προβάλλεται ως προϊόν τεχνολογικής καινοτομίας -μια λατρεία που φτάνει στα όρια του φετιχισμού και της θεοποίησης της τεχνολογίας- και αφετέρου για να αναδείξει το βιβλίο ως ένα προϊόν διαρκείας, που δεν έχει χάσει την ανταγωνιστικότητα και τον καινοτόμο χαρακτήρα του.
Πάντως, μια πενταετία μετά τη δυναμική έλευση του ebook στην αγορά του βιβλίου, κυρίως στον αγγλοσαξονικό χώρο, το ψηφιακό βιβλίο δεν βρίσκεται πλέον σε ιμπεριαλιστικό πόλεμο με το έντυπο για την κυριαρχία στην εκδοτική αγορά. Τα ψηφιακά βιβλία μπορεί να αποδειχθούν μια ακόμη εκδοτική μορφή, ένα ελαφρύτερο, περισσότερο αναλώσιμο paperback, εκτιμούν οι παρατηρητές της εκδοτικής αγοράς. Αυτό συμβαδίζει και με τις έρευνες που δείχνουν ότι όσοι αγοράζουν ebooks δεν παύουν να αγοράζουν τυπωμένα βιβλία. Οι δύο εκδοτικές μορφές του βιβλίου, το ηλεκτρονικό και το έντυπο βιβλίο, φαίνεται πως εξυπηρετούν διαφορετικές ανάγκες.
Πηγή: tovima.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου