Τρίτη 11 Αυγούστου 2015

Πλατανιάς: Πήρε Ντίνα, Ράμος και Σελίν



Σημαντικές προσθήκες στο ρόστερ της ομάδας ανακοίνωσε ο Πλατανιάς. Η ομάδα των Χανίων απόκτησε, τον Θανάση Ντίνα από τον Παναθηναϊκό, τον...


Λεονάρντο Ράμος από τη Σαν Μάρκος (Χιλή) και τον Γεβγέν Σελίν (δανεικός από τη Ντιναμό Κιέβου).

Ο Θανάσης Ντίνας μίλησε στην ιστοσελίδα της ΠΑΕ για τη μεταγραφή του: «Είμαι χαρούμενος που ανήκω στον Πλατανιά. Θέλω να ανταποδώσω την εμπιστοσύνη που έδειξαν οι άνθρωποί του. Υγεία πάνω απ΄ όλα και μία καλή χρονιά για την ομάδα μας».

Από την πλευρά του ο Ράμος ανέφερε: «Πιστεύω ότι είναι ένα μεγάλο βήμα για την καριέρα μου. Στόχος μου είναι να βοηθήσω την ομάδα μου, πετυχαίνοντας πολλά γκολ».

Τέλος, ο Σελίν πρόσθεσε: «Ήρθα σε μία οργανωμένη ομάδα, με καλό κλίμα. Στόχος μου είναι να δώσω τον καλύτερο εαυτό μου για να βοηθήσω τον Πλατανιά να πετύχει τους στόχους του».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου