Το… τουρ εκτός Ευρώπης συνεχίζουν ομάδες και πιλότοι της Formula 1, οι οποίοι μετά την Αυστραλία ταξιδεύουν στην… απρόβλεπτη Μαλαισία για το δεύτερο γκραν πρι της σεζόν (28-30/3).
Ομάδες και πιλότοι μετά την Αυστραλία, ταξιδεύουν προς τη Μαλαισία και πιο συγκεκριμένα στην πίστα Σεπάνγκ, όπου θα φιλοξενηθεί το δεύτερο γκραν πρι της σεζόν (28-30/3).
Ο εναρκτήριος αγώνας στους δρόμους του Άλμπερτ Παρκ προσέφερε μια… πρώτη γεύση από τα νέα δεδομένα του πρωταθλήματος, ύστερα από τις πολλές αλλαγές στα μονοθέσια και στους κανονισμούς. Οι προβλέψεις απαγορεύονται, καθώς ακόμη οι ομάδες… παλεύουν με την αξιοπιστία τους.
Ωστόσο, πέρα από τις αλλαγές στη Μαλαισία ομάδες και πιλότοι έχουν να αντιμετωπίσουν και τον απρόβλεπτο καιρό, με το κλίμα της Μαλαισίας δυσκολεύει το έργο τόσο των μηχανικών οι οποίοι πρέπει να βρουν το καταλληλότερο στήσιμο για τα μονοθέσια τους. Το έργο των πιλότων δυσκολεύει ακόμη περισσότερο δεδομένης η υγρασία και η υψηλή θερμοκρασία.
Οι ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους τη μεσαία (Λευκό διακριτικό) και τη σκληρή (Πορτοκαλί διακριτικό) γόμα της Pirelli δεδομένων των συνθηκών.
«Η Μαλαισία θα είναι ο δεύτερος αγώνας όπου θα απολαύσουμε τη νέα γκάμα ελαστικών που σχεδιάστηκε για την τελευταία γενιά μονοθεσίων της F1 και παράλληλα θα δούμε για πρώτη φορά τη φετινή σκληρή γόμα. Η μεσαία γόμα ήταν άψογη στη Μελβούρνη, αλλά τα δεδομένα της Μαλαισίας είναι τελείως αντίθετα από της Αυστραλίας. Από τον λείο ασφαλτοτάπητα της Μελβούρνης περνάμε σε μία πολύ τραχιά άσφαλτο και από τις σχετικά ψυχρές συνθήκες του Albert Park μεταβαίνουμε σε πολύ υψηλότερες θερμοκρασίες περιβάλλοντος και πίστας. Ασφαλώς η πρόκληση θα είναι μεγάλη τόσο για τα νέα μονοθέσια όσο και για τους πιλότους και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι βρισκόμαστε ακόμα σε πολύ αρχικό στάδιο στη συνολική καμπύλη εκμάθησης. Οι βροχερές συνθήκες στις κατατακτήριες δοκιμές στην Αυστραλία επέτρεψαν στις ομάδες να δοκιμάσουν τα ενδιάμεσα και βρόχινα ελαστικά του 2014, και αυτή η γνώση μπορεί να αποδειχτεί ιδιαίτερα χρήσιμη στη Σεπάνγκ», ήταν τα λόγια του αγωνιστικού διευθυντή της Pirelli, Πολ Έμπερι. Χαρακτηριστικά και αριθμοί!
Το σιρκουί που θα υποδεχτεί το δεύτερο γκραν πρι της σεζόν έχει μήκος 5.543 και ο νικητής θα δει την καρό σημαία, ύστερα από 56 γύρους, διανύοντας συνολικά 310.408 χιλιόμετρα.
Οι πιλότοι σε κάθε γύρο στρίβουν 15 φορές, εννιά δεξιόστροφές και έξι με αριστερή φορά, ενώ η φορά της πίστας είναι ίδια με αυτή των δεικτών του ρολογιού.
Η πίστα της Σεπάνγκ έχει μεγάλο μέσο όρο ταχύτητας, με τη μορφολογία της να αποτελείται από δύο μεγάλες ευθείες και ένα συνδυασμό από κλειστές και ανοιχτές στροφές.
Στην ευθεία πριν την γραμμή εκκίνησης οι πιλότοι αποκτούν τη μέγιστη ταχύτητα 302 χλμ. την ώρα, ενώ στην πρώτη στροφή τα μονοθέσια έχουν ταχύτητα 76 χλμ. την ώρα και δευτέρα στο κιβώτιο.
Ο ταχύτερος γύρος έχει γίνει από τον Χουάν Πάμπλο Μοντόγια το 2004 (1:34.223).
Και λίγοι αριθμοί ακόμη:
Ημερομηνία Αγώνα: 30 Μαρτίου 2013
Πρώτος Αγώνας: 1999
Γύροι Αγώνα: 56
Μήκος: 5.543
Χιλιόμετρα αγώνα: 310.408
Ταχύτερος γύρος: 1:34.223 (Χ. Πάμπλο Μοντόγια 2004)
Νικητής 2013: Σεμπάστιαν Φέτελ.
Ομάδες και πιλότοι μετά την Αυστραλία, ταξιδεύουν προς τη Μαλαισία και πιο συγκεκριμένα στην πίστα Σεπάνγκ, όπου θα φιλοξενηθεί το δεύτερο γκραν πρι της σεζόν (28-30/3).
Ο εναρκτήριος αγώνας στους δρόμους του Άλμπερτ Παρκ προσέφερε μια… πρώτη γεύση από τα νέα δεδομένα του πρωταθλήματος, ύστερα από τις πολλές αλλαγές στα μονοθέσια και στους κανονισμούς. Οι προβλέψεις απαγορεύονται, καθώς ακόμη οι ομάδες… παλεύουν με την αξιοπιστία τους.
Ωστόσο, πέρα από τις αλλαγές στη Μαλαισία ομάδες και πιλότοι έχουν να αντιμετωπίσουν και τον απρόβλεπτο καιρό, με το κλίμα της Μαλαισίας δυσκολεύει το έργο τόσο των μηχανικών οι οποίοι πρέπει να βρουν το καταλληλότερο στήσιμο για τα μονοθέσια τους. Το έργο των πιλότων δυσκολεύει ακόμη περισσότερο δεδομένης η υγρασία και η υψηλή θερμοκρασία.
Οι ομάδες θα έχουν στη διάθεσή τους τη μεσαία (Λευκό διακριτικό) και τη σκληρή (Πορτοκαλί διακριτικό) γόμα της Pirelli δεδομένων των συνθηκών.
«Η Μαλαισία θα είναι ο δεύτερος αγώνας όπου θα απολαύσουμε τη νέα γκάμα ελαστικών που σχεδιάστηκε για την τελευταία γενιά μονοθεσίων της F1 και παράλληλα θα δούμε για πρώτη φορά τη φετινή σκληρή γόμα. Η μεσαία γόμα ήταν άψογη στη Μελβούρνη, αλλά τα δεδομένα της Μαλαισίας είναι τελείως αντίθετα από της Αυστραλίας. Από τον λείο ασφαλτοτάπητα της Μελβούρνης περνάμε σε μία πολύ τραχιά άσφαλτο και από τις σχετικά ψυχρές συνθήκες του Albert Park μεταβαίνουμε σε πολύ υψηλότερες θερμοκρασίες περιβάλλοντος και πίστας. Ασφαλώς η πρόκληση θα είναι μεγάλη τόσο για τα νέα μονοθέσια όσο και για τους πιλότους και δεν πρέπει να ξεχνάμε ότι βρισκόμαστε ακόμα σε πολύ αρχικό στάδιο στη συνολική καμπύλη εκμάθησης. Οι βροχερές συνθήκες στις κατατακτήριες δοκιμές στην Αυστραλία επέτρεψαν στις ομάδες να δοκιμάσουν τα ενδιάμεσα και βρόχινα ελαστικά του 2014, και αυτή η γνώση μπορεί να αποδειχτεί ιδιαίτερα χρήσιμη στη Σεπάνγκ», ήταν τα λόγια του αγωνιστικού διευθυντή της Pirelli, Πολ Έμπερι. Χαρακτηριστικά και αριθμοί!
Το σιρκουί που θα υποδεχτεί το δεύτερο γκραν πρι της σεζόν έχει μήκος 5.543 και ο νικητής θα δει την καρό σημαία, ύστερα από 56 γύρους, διανύοντας συνολικά 310.408 χιλιόμετρα.
Οι πιλότοι σε κάθε γύρο στρίβουν 15 φορές, εννιά δεξιόστροφές και έξι με αριστερή φορά, ενώ η φορά της πίστας είναι ίδια με αυτή των δεικτών του ρολογιού.
Η πίστα της Σεπάνγκ έχει μεγάλο μέσο όρο ταχύτητας, με τη μορφολογία της να αποτελείται από δύο μεγάλες ευθείες και ένα συνδυασμό από κλειστές και ανοιχτές στροφές.
Στην ευθεία πριν την γραμμή εκκίνησης οι πιλότοι αποκτούν τη μέγιστη ταχύτητα 302 χλμ. την ώρα, ενώ στην πρώτη στροφή τα μονοθέσια έχουν ταχύτητα 76 χλμ. την ώρα και δευτέρα στο κιβώτιο.
Ο ταχύτερος γύρος έχει γίνει από τον Χουάν Πάμπλο Μοντόγια το 2004 (1:34.223).
Και λίγοι αριθμοί ακόμη:
Ημερομηνία Αγώνα: 30 Μαρτίου 2013
Πρώτος Αγώνας: 1999
Γύροι Αγώνα: 56
Μήκος: 5.543
Χιλιόμετρα αγώνα: 310.408
Ταχύτερος γύρος: 1:34.223 (Χ. Πάμπλο Μοντόγια 2004)
Νικητής 2013: Σεμπάστιαν Φέτελ.
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου