Όπως όλα δείχνουν, ο εθνικός μας αγώνας δεν συμπεριλαμβάνεται σε αυτό…
Υπήρχε άλλωστε εδώ και μήνες η φημολογία πως το Ράλι Ακρόπολις θα έδινε τη θέση του στο Ράλι Πολωνίας την επόμενη χρονιά, με το πρόγραμμα να περιλαμβάνει πάλι 13 ράλι.
Όλα δείχνουν πως αυτή η εξέλιξη αποτελεί επιλογή του promoter του πρωταθλήματος και όχι των ομάδων και των οδηγών που έχουν πολλάκις εκφράσει την αγάπη τους για το θρυλικό ελληνικό αγώνα. Οι λόγοι βέβαια, είναι οικονομικοί...
Χαρακτηριστικές οι δηλώσεις του επικεφαλής της Volkswagen Motorsport, Jost Capito, που μιλώντας στο βρετανικό περιοδικό Autosport έδωσε και κοινωνική διάσταση στο θέμα: «Το Ράλι Πολωνίας ήταν ένας πολύ καλός αγώνας την τελευταία φορά που διοργανώθηκε και δεν βρίσκω κάποιο λόγο γιατί να μην είναι στο καλεντάρι. Από την άλλη όμως, δεν νομίζω πως είναι καλό να είναι εκτός η Ελλάδα. Πρόκειται για ένα θρυλικό αγώνα...
Όλα δείχνουν πως αυτή η εξέλιξη αποτελεί επιλογή του promoter του πρωταθλήματος και όχι των ομάδων και των οδηγών που έχουν πολλάκις εκφράσει την αγάπη τους για το θρυλικό ελληνικό αγώνα. Οι λόγοι βέβαια, είναι οικονομικοί...
Χαρακτηριστικές οι δηλώσεις του επικεφαλής της Volkswagen Motorsport, Jost Capito, που μιλώντας στο βρετανικό περιοδικό Autosport έδωσε και κοινωνική διάσταση στο θέμα: «Το Ράλι Πολωνίας ήταν ένας πολύ καλός αγώνας την τελευταία φορά που διοργανώθηκε και δεν βρίσκω κάποιο λόγο γιατί να μην είναι στο καλεντάρι. Από την άλλη όμως, δεν νομίζω πως είναι καλό να είναι εκτός η Ελλάδα. Πρόκειται για ένα θρυλικό αγώνα...
Πηγή:protothema.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου