Δευτέρα 11 Ιουνίου 2018

Διαμαρτυρία απολυμένων της ΕΥΔΑΠ έξω από το υπ. Μεταφορών και Δικτύων

apolimenoi_main01

Με μαύρες σημαίες και πανό διαμαρτύρονται οι 23 απολυμένοι υδρονομείς της ΕΥΔΑΠ - Επιτροπή των εργαζομένων βρίσκεται σε συνάντηση με εκπροσώπους του υπουργείου προκειμένου...



 να λυθεί το θέμα της απόλυσης των υδρονομέων
Tον δικό τους αγώνα δίνουν οι 23 απολυμένοι υδρονομείς της ΕΥΔΑΠ προκειμένου να επιστρέψουν στην εργασία τους, καθώς θεωρούν πως έχουν απολυθεί παράνομα αφού και ο Άρειος Πάγος έχει βγάλει θετική απόφαση για τους απολυμένους εργαζόμενους.

«Προσπαθούμε να υπερασπιστούμε τον δίκαιο αγώνα των υδρονομέων της ΕΥΔΑΠ είπε μεταξύ άλλων ο αναπληρωτής γραμματέας εργαζομένων της ΕΥΔΑΠ» υπογράμμισε ο κ. Κιόσης αναπληρωτής γραμματέας της Ομοσπονδία των Εργαζομένων της ΕΥΔΑΠ.



Σύμφωνα με τους εργαζομένους, το 2009, ο ΑΣΕΠ έβγαλε μια προκήρυξη και ζητούσε υδρονομείς. Αφού λοιπόν ολοκληρώθηκε ο διαγωνισμός επιλέχτηκαν οι υποψήφιοι που πέτυχαν πρώτοι στον διαγωνισμό. Η διαδικασία όμως πρόσληψης τους σταμάτησε καθώς προκηρύχθηκαν οι εκλογές του 2009. Στην συνέχεια που την σκυτάλη πήρε το ΠΑΣΟΚ ως κυβέρνηση ζήτησε επανέλεγχο της διαδικασίας αφού θεώρησε πως έγινε για ψηφοθηρικούς σκοπούς τελικά οι υποψήφιοι δικαιώθηκαν δικαστικά οπου δόθηκε η εντολή στην διοίκηση της ΕΥΔΑΠ να προχωρήσει η διαδικασία πρόσληψης τους. 




Όπως τόνισαν το 2017 ολοκληρώθηκε η πρόσληψη των ατόμων και ενώ πέρασαν και την επτάμηνη αναγκαστική αξιολόγηση για να μπορέσουν να ενταχθούν μόνιμα στο προσωπικό της ΕΥΔΑΠ, ήρθε ξαφνικά το ΑΣΕΠ με μια παρέμβαση του και έστειλε την υπόθεση των υδρονομέων στον Άρειο Πάγο, ο Άρειος Πάγος δικαίωσε ομόφωνα τους έργαζομενους προκειμένου να επιστρέψουν στις δουλειές τους και πριν απο μια εβδομάδα το ΑΣΕΠ έστειλε νέο έγγραφο στο όπιο ανέφερε πως η πρόσληψη των ατόμων ειναι καταχρηστική κσι πρέπει άμεσα η ΕΥΔΑΠ να απολύσει γιατί θα θεωρήσει πως έχει γίνει παράβαση καθήκοντος.



«Συμβαίνει ένας μεγάλος αγώνας για να δικαιωθούμε σε κάτι το οποίο ειναι δικό μας. Έχουμε κερδίσει να μπούμε στην ΕΥΔΑΠ και αυτήν την στιγμή μας απολύουν.... Όλα αυτά τα χρόνια ήμαστε άνεργοι. Εχω οικογένεια, εχω ενα παιδί 18 χρόνων που περιμένει απο εμένα στήριγμα για να μπορέσει να πάει να σπουδάσει και η οικογένεια μου περιμένει απο εμένα να συμβάλω επιτέλους στα έξοδα του σπιτιου τα οποία φτάνουν στα 2.000 ευρώ το μήνα και ο μισθός του συζύγου μου ειναι στα 930 ευρώ! Όλοι περιμέναμε να μας φωνάξουν και να μας δώσουν την πρόσληψη μας μετά και από την απόφαση του Αρείου Πάγου. Δικαιωθήκαμε μπροστά σε 61 δικαστές. Μας έστειλαν κλητήρα στο σπίτι με την απόλυση μας και η απόφαση αυτή δεν έχει ούτε υπογραφές και ούτε ειναι της ολομέλειας του ΑΣΕΠ» υπογράμμισε μιλώντας στο protothema.gr η Ανδριάνα Καραβαδά απολυμένη της ΕΥΔΑΠ.



«Ειναι μεγάλη ταλαιπωρία όλο αυτο που ζούμε... να πω ότι εγω παραιτήθηκα απο την δουλειά μου για να δώσω στον ΑΣΕΠ και να μπω στην εργασία αυτή και τώρα τι; Είμαι παντρεμένος έξι χρόνια και εχω δυο μικρά παιδιά και αυτήν την στιγμη μόνο εισόδημα φέρνει η γυναικα μου... ζούμε με αυτή την αγωνία ολα αυτα τα χρόνια και ενω είπαμε πως τέλειωσαν ολα μετα και την θετική για μας απόφαση του Αρείου Πάγου τελικά να απέλυσαν...» υπογράμμισε ο Γιάννης Ανδρικόπουλος απολυμένος ΕΥΔΑΠ



«Έχω δυο μικρά παιδιά και η κατάσταση που παίρναμε ολα αυτα τα χρόνια ειναι πολυ δύσκολη. Προσπαθούμε ολα αυτα τα χρόνια και ενω είμαστε απο προκήρυξη του ΑΣΕΠ, να βρούμε το δίκιο μας! Το βρίσκουμε απο τον Άρειο Πάγο στον οποιο μας πήγε το ίδιο το ΑΣΕΠ κσι δεν τηρούν την απόφαση του. Εδω κσι εννέα χρόνια ειναι ενα μόνιμο άγχος και το άγχος αυτο μεταφέρετε στα παιδιά. Ζητάμε το δίκιο μας δεν ζητάμε ελεημοσύνη.» ανέφερε μεταξύ άλλων η Μαρία Μπαμπανιώτη απολυμένη ΕΥΔΑΠ



Ο Θοδωρής Τζίμας 38 ετών τονίζει πως δεν μπορεί να φτιάξει την ζωή του με αυτήν την ανασφάλεια που ζει «Είμαι ένας από τους 23 απολυμένους υδρονομείς. Είμαι 38χρονων και ταλαιπωρούμε απο το 2009 που ήμουν 29 χρόνων και το παλεύουμε για τις ζωές μας. Έχει περάσει μια δεκαετία σχεδόν και παρά πολλές φορές είπα αστο δεν πειράζει ωστόσο έτρεχε η διαδικασία. Με την μητέρα μου εμένα μεχρι ξαι πριν λίγο καιρό... ζούσα με το χαρτζιλίκι της μητέρας μου. Αν έβλεπα τον υπουργό θα του έλεγα ότι ζητάω την δουλειά μου... δεν παρανομούμε!» είπε.




Πηγή: protothema.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου