Παρασκευή 4 Μαΐου 2012

ΣΩΤΗΡΗΣ ΝΙΝΗΣ: «Το επάγγελμα που κάνω ήταν το χόμπι μου»

ΣΩΤΗΡΗΣ ΝΙΝΗΣ: «Το επάγγελμα που κάνω ήταν το χόμπι μου»

Πολλοί τον χαρακτήρισαν «παιδί θαύμα». Ο λόγος για τον Σωτήρη Νίνη που είναι ο μικρότερος σε ηλικία σκόρερ της Εθνικής ομάδας.
Ο ποδοσφαιριστής μίλησε για πως αισθάνεται για αυτή την κατάκτηση και για την επιτυχία: «Αισθάνομαι γενικότερα τυχερός άνθρωπος. Το επάγγελμα που κάνω ήταν το χόμπι μου. Άρχισα να παίζω ποδόσφαιρό από
ευχαρίστηση και τώρα πια η ευχαρίστηση αυτή μου προσφέρει την οικονομική δυνατότητα να ζω και μάλιστα καλά» ανέφερε χαρακτηριστικά.
Επίσης ο Σωτήρης εξομολογήθηκε ότι πολλές φόρες έχει σκεφτεί να συγκρίνει τον εαυτό του με ένα συνομήλικο του και τις δυσκολίες που θα αντιμετώπιζε: «Πολλές φορές το σκέφτομαι και μπαίνω σε σύγκριση. Δεν ξέρω τι θα έκανα αν ήμουν στη θέση του κάθε σπουδαστή η φοιτητή. Δεν ξέρω αν θα μπορούσα να ανταποκριθώ στα έξοδα και τις οικονομικές απαιτήσεις που υπάρχουν για κάποιο νέο σήμερα. Ακόμα και εκείνοι που μένουν με τους γονείς τους, τα βγάζουν πέρα από δύσκολα», κατέληξε.
ΠΗΓΗ: radar.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου