Τετάρτη 26 Απριλίου 2017

Ιτούδης: «Έδειξαν χαρακτήρα οι παίκτες μου»

Ιτούδης: «Έδειξαν χαρακτήρα οι παίκτες μου»

Υποκλίθηκε στους παίκτες του ο Δημήτρης Ιτούδης μετά τη νίκη στη Βιτόρια επί της Μπασκόνια που έστειλε την ΤΣΣΚΑ στο Final Four της Πόλης.

Αναλυτικά ο Έλληνας προπονητής ανέφερε:

«Οι παίκτες μου αξίζουν ένα μεγάλο χειροκρότημα. Ο Τεόντοσιτς έπαιξε με ενέσεις και χωρίς να προπονηθεί καθόλου, με πόνους στο πόδι. Είχαμε κι άλλους τραυματίες, που ήθελαν να δείξουν ότι είναι εδώ. Αυτό είναι απλά το εισιτήριο για το Final Four. Αξίζουμε να πανηγυρίσουμε την πρόκριση, ειδικά όταν έχει σημειωθεί με 3-0 απέναντι σε μία σπουδαία ομάδα. Πολλά συγχαρητήρια στη Μπασκόνια, μία ομάδα με σπουδαία ατμόσφαιρα, οπαδούς, που παίζει καλό, μοντέρνο μπάσκετ. Έχω μόνο τα καλύτερα να πω για τη Μπασκόνια. Εμείς θέλουμε κάτι μεγαλύτερο. Οι παίκτες μου έδειξαν τον χαρακτήρα ώστε να υπερασπιστούν τον τίτλο, να γίνουν μέρος της Ιστορίας».

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου