Σάββατο 12 Νοεμβρίου 2016

Ο Παναθηναϊκός θα βρει τον δρόμο του

Ρότσα: Ο Παναθηναϊκός θα βρει τον δρόμο του

Τα δεδομένα στον Παναθηναϊκό σχολίασε ο Χουάν Ραμόν Ρότσα και ανέφερε ότι οι «πράσινοι» θα βρουν τον δρόμο τους.


«Αν ήμουν μέσα στον Παναθηναϊκό θα μπορούσα να πω πολλά πράγματα. Είμαι έξω και παρακολουθώ και δεν μπορώ να πω πολλά. Σε κάποιο σημείο θα βρει τον δρόμο του ο Παναθηναϊκός, θα μπει ο Παναθηναϊκός στον δρόμο που έχει χαράξει εδώ και χρόνια. Δεν θα μιλήσω ως Παναθηναϊκός που είμαι στην ομάδα τόσα χρόνια, θα μιλήσω ως απλός φίλαθλος. Μου άρεσε η εποχή που είχε πολλούς Έλληνες παίκτες στο ρόστερ του ο Παναθηναϊκός», ανέφερε για τους «πράσινους» στο περιθώριο της εκδήλωσης για το ντοκιμαντέρ «Becoming Zlatan» που γυρίστηκε για τον Ζλάταν Ιμπραΐμοβιτς.

Για τη δική του παρουσία στο «τριφύλλι» και το γεγονός ότι προσέφερε πολλά στον σύλλογο: «Το δικό μου θέμα έτυχε το 1985, ήταν άλλες εποχές. Εγώ έφθασα από την Αργεντινή και δύο ημέρες μετά έπαιξα το πρώτο παιχνίδι μου. Άλλες εποχές τότε. Πολλές φορές μαθαίνεις από τα λάθη σου».





Πηγή: sport-fm.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου