Κάποιος από την ολλανδική ιστοσελίδα Oliepeil στάθηκε τυχερός, ή έχει άλλη επαφή μέσα στην Kawasaki.
Έτσι εξηγείται το πώς βρέθηκε στα χέρια του η πρώτη επίσημη φωτογραφία του Kawasaki Z1000 του 2014, πριν την επίσημη παρουσίασή του στις 5 Νοεμβρίου στο Μιλάνο.
Η μοτοσυκλέτα θα είναι τελείως ανανεωμένη αλλά είναι άγνωστο αν τελικά θα φέρει όπως ακουγόταν τον κινητήρα του σύγχρονου ZX-10R, αντί του παλιού ZX-9R.
Το τρέχον Z1000 είχε παρουσιαστεί το 2010 και φορούσε κινητήρα 1043 κυβ. με 136 ίππους, στερεωμένο σε ένα υβριδικό πλαίσιο από δοκούς αλουμινίου και ατσαλοσωλήνες.
Ήταν βασικά ένα muscle bike σαν το Suzuki B-King ή τη Yamaha VMAX, γρήγορο στην ευθεία αλλά όχι ιδιαίτερα ικανό στις στροφές. Και με βάρος κοντά στα 220 κιλά (στεγνό), κομματάκι βαρύ.
Τώρα κοιτάζοντας την όχι ιδιαίτερα ευκρινή αυτή φωτογραφία μπορούμε να εντοπίσουμε αρκετές διαφορές.
- Η σέλα δεν έχει το σαγρέ φινίρισμα πλέον, είναι μικρότερη και ελαφρύτερη, μοιάζοντας με εκείνην του Kawasaki Z800.
- Η ουρά έχει μικρύνει και στενέψει.
- Το νέο φωτιστικό σύνολο μπροστά είναι τελείως «alien».
- Νέοι και οι καθρέπτες, το ρεζερβουάρ και οι εισαγωγές του ψυγείου, από τις οποίες απομακρύνθηκαν τα φλας.
- Φορά νέες δαγκάνες. Στο πιρούνι δεν υπάρχουν προστατευτικά καλαμιών.
- Νέα καπάκια κυλίνδρων κινητήρα και πιθανά νέος κινητήρας. Τα καπάκια στο κάρτερ αλλά και το σύστημα εξαγωγής μοιάζουν πολύ ίδια.
- Μικρότερη ποδιά κάρτερ
Πηγή:newsbeast.gr
Η μοτοσυκλέτα θα είναι τελείως ανανεωμένη αλλά είναι άγνωστο αν τελικά θα φέρει όπως ακουγόταν τον κινητήρα του σύγχρονου ZX-10R, αντί του παλιού ZX-9R.
Το τρέχον Z1000 είχε παρουσιαστεί το 2010 και φορούσε κινητήρα 1043 κυβ. με 136 ίππους, στερεωμένο σε ένα υβριδικό πλαίσιο από δοκούς αλουμινίου και ατσαλοσωλήνες.
Ήταν βασικά ένα muscle bike σαν το Suzuki B-King ή τη Yamaha VMAX, γρήγορο στην ευθεία αλλά όχι ιδιαίτερα ικανό στις στροφές. Και με βάρος κοντά στα 220 κιλά (στεγνό), κομματάκι βαρύ.
Τώρα κοιτάζοντας την όχι ιδιαίτερα ευκρινή αυτή φωτογραφία μπορούμε να εντοπίσουμε αρκετές διαφορές.
- Η σέλα δεν έχει το σαγρέ φινίρισμα πλέον, είναι μικρότερη και ελαφρύτερη, μοιάζοντας με εκείνην του Kawasaki Z800.
- Η ουρά έχει μικρύνει και στενέψει.
- Το νέο φωτιστικό σύνολο μπροστά είναι τελείως «alien».
- Νέοι και οι καθρέπτες, το ρεζερβουάρ και οι εισαγωγές του ψυγείου, από τις οποίες απομακρύνθηκαν τα φλας.
- Φορά νέες δαγκάνες. Στο πιρούνι δεν υπάρχουν προστατευτικά καλαμιών.
- Νέα καπάκια κυλίνδρων κινητήρα και πιθανά νέος κινητήρας. Τα καπάκια στο κάρτερ αλλά και το σύστημα εξαγωγής μοιάζουν πολύ ίδια.
- Μικρότερη ποδιά κάρτερ
Πηγή:newsbeast.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου