Δευτέρα 2 Σεπτεμβρίου 2013

Rossi: Δεν έχω ξαναδεί τίποτα παρόμοιο στη ζωή μου!



Τον εξυμνεί σε κάθε του εμφάνιση, τον θεωρεί άξιο διάδοχο του και τον έχει υπό την προστασία του σε κάθε πίστα, σε κάθε αγώνα. Έπειτα και από την εμφάνιση του στο GP του Silverstone, o Marc Marquez είναι ο νέος «ήρωας» του Valentino Rossi!






Ο Rossi τον αγκαλιάζει σε κάθε αγώνα

Ο νεαρός Ισπανός έχει καταπλήξει τους πάντες από την πρώτη του κιόλας χρονιά στη μεγάλη κατηγορία και οδηγεί σε κάθε αγώνα σαν έμπειρος αναβάτης. Είναι απίστευτα γρήγορος, έχει σωστή σκέψη, είναι πειθαρχημένος και πολύ φιλόδοξος. Έχει ως στόχο το παγκόσμιο πρωτάθλημα και είναι πολύ κοντά στο να το πετύχει.



Ο παλιός σταρ του MotoGP με τον νέο, μονομαχούν μέσα στην πίστα

Ο VR46 έχει εντυπωσιαστεί τόσο μαζί του, που το δείχνει, το δηλώνει σε κάθε του εμφάνιση. Δεν είναι και λίγο ένας αναβάτης σαν τον Rossi με 9 τίτλους να τον θεωρεί ακόμα καλύτερο! «Αυτό που κάνει ο Marquez φέτος είναι εντυπωσιακό. Είναι καλύτερος από εμένα όταν ξεκίνησα. Εγώ την πρώτη χρονιά δεν σκεφτόμουν καν τον τίτλο. Αυτός το έχει σαν στόχο. Ειλικρινά δεν έχω ξαναδεί rookie σαν κι αυτόν σε οποιοδήποτε motorsports γνωρίζω», δήλωσε χαρακτηριστικά ο Ιταλός.



Ο Marquez μικρός, παίρνει αυτόγραφο από το ίνδαλμα του


Φυσικά και ο Marquez μιλά με τα καλύτερα λόγια για τον «Doctor» και δεν κρύβει ότι είναι το ίνδαλμα του, παρακολουθώντας από μικρός κάθε του αγώνα, κάθε κίνηση μέσα στην πίστα. Η σχέση τους είναι τόσο στενή, που στις αρχές καλοκαιριού ο Rossi τον είχε προσκαλέσει στο ράντσο του στην Ιταλία.







Πηγή:zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου