Το νέο της λογότυπο αποκάλυψε την Τετάρτη το βράδυ η Yahoo, έπειτα από αναζήτηση 30 ημερών, σε μια προσπάθεια ανανέωσης από τη διευθύνουσα σύμβουλο Marissa Mayer.
Η τελευταία αλλαγή είχε πραγματοποιηθεί το 2009. Το νέο λογότυπο είναι πιο λεπτό και "τακτοποιημένο", ενώ διατηρείται και το θαυμαστικό στο τέλος αλλά με πιο... χορευτικό τόνο. Το μωβ χρώμα στο λευκό φόντο διατηρείται, εγκαταλείπεται η γραμματοσειρά serif και υιοθετείται η sans-serif, ενώ η εναλλακτική παρουσίαση περιλαμβάνει το λογότυπο σε άσπρο χρώμα και μωβ φόντο.
Η διευθύνουσα σύμβουλος Marissa Mayer περιέγραψε τη διαδικασία εύρεσης του νέου λογότυπου σε μια ανάρτησή της στο Tumblr, σημειώνοντας πως αντικατοπτρίζει την προσωπικότητα της εταιρείας που ανέλαβε… «ιδιότροπη αλλά εκλεπτυσμένη».
Δεν υπάρχουν ίσιες γραμμές στο νέο σήμα καθώς «οι ευθείες γραμμές δεν υπάρχουν στην ανθρώπινη μορφή και είναι εξαιρετικά σπάνιες στη φύση», έγραψε.
Υπενθυμίζεται πως τον περασμένο Αύγουστο, η Yahoo ανακοίνωσε πως θα παρουσιάζει ένα νέο λογότυπο κάθε μέρα για ένα μήνα, έως ότου αποφασιστεί εκείνο που θα αναδεικνύει καλύτερα «την ανανεωμένη αίσθηση σκοπού και προόδου της εταιρείας».
Πηγή:capital.gr
Δεν υπάρχουν σχόλια :
Δημοσίευση σχολίου