Τετάρτη 28 Δεκεμβρίου 2016

«Για τον Παναθηναϊκό που θέλουμε»

«Για τον Παναθηναϊκό που θέλουμε»

Ο Νίκος Λυμπερόπουλος και ο Τάκης Φύσσας δήλωσαν έτοιμοι να δώσουν βοήθεια στον Παναθηναϊκό να πετύχει τους στόχους του. Ο νέος τεχνικός διευθυντής απέφυγε...




 να μιλήσει με ονόματα για τα μεταγραφικά, ενώ ο νέος διευθυντής των ακαδημιών ξεκαθάρισε πως πέρα από την εξέλιξη των παικτών στόχος είναι στελεχώσουν μελλοντικά την πρώτη ομάδα.

Στην πρώτη τοποθέτησή του, ο Νίκος Λυμπερόπουλος ανέφερε: «Χρόνια Πολλά. Εύχομαι η νέα χρονιά να είμαι γεμάτη υγεία και επιτυχίες για την ομάδα μας. Αισθάνομαι λίγο αμήχανα. Είμαι λίγο φειδωλός, θα ήθελα να μην με παρεξηγήσετε γιατί έτσι ήμουν και σαν ποδοσφαιριστής. Σέβομαι απεριόριστα τη δουλειά σας, είναι μέρος του ποδοσφαίρου. Είμαι πολύ χαρούμενος που βρίσκομαι εδώ. Όλοι μαζί, δεν υπάρχει εγώ αλλά εμείς, θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο δυνατό για να κάνουμε την ομάδα όπως θέλουμε και φανταζόμαστε. Το αν θα πετύχουμε θα το δείξει ο χρόνος».

Η πρώτη τοποθέτηση του Τάκη Φύσσα ήταν η εξής: «Χρόνια Πολλά κι από εμένα. Εύχομαι καλή επιτυχία στον Νίκο. Είναι μεγάλη τιμή και διαδρομή να διαβώ η ανάθεση της θέσης του διευθυντή ακαδημίας. Έχω ένα πλάνο για την ακαδημία και θα το αναλύσω όταν αναλάβω επίσημα από την πρώτη μέρα. Σαν παίκτης και σαν διευθυντής ποδοσφαίρου είχα πάντα έναν στόχο και μια φιλοσοφία και βλέπω πως αυτά τα στοιχεία ταιριάζουν με την πρώτη ομάδα. Αυτή τη φιλοσοφία θέλω να περάσω στα παιδιά. Ο Παναθηναϊκός είναι πολύ μεγάλη ομάδα και θα πρέπει τα παιδιά αυτά πέρα από τον τρόπο παιχνιδιού που ήδη έχει η ακαδημία μας, να έχουν παναθηναϊκή συνείδηση. Να ξέρουν την ιστορία του συλλόγου, να ξέρουν πού παίζουν, να είναι σωστοί άνθρωποι και Παναθηναϊκοί. Αυτό να γίνεται από πολύ μικρές ηλικίες κι όταν φτάσουν να παίξουν στη μεγάλη ομάδα να δεχτούν με περηφάνια αυτή τη μεγάλη στιγμή. Έχουμε πολλή δουλειά μπροστά μας και ελπίζω να έχουμε επιτυχίες».

Ερωτηθείς για τα συναισθήματα και τις άμεσες προτεραιότητές του στον Παναθηναϊκό, ο Νίκος Λυμπερόπουλος απάντησε: «Για μένα υπάρχει μόνο το σήμερα. Είμαστε εναρμονισμένοι σε αυτό, προπονητής, διοίκηση κι εγώ. Βρισκόμαστε στα μέσα της χρονιάς και θα προσπαθήσουμε για το καλύτερο δυνατό. Δυσκολίες υπάρχουν, αλλά υπάρχει και αισιοδοξία. Όσο για τα συναισθήματά μου, αν μου έλεγε κάποιος πως θα επέστρεφα σαν διοίκηση, θα έλεγα πως είναι τρελός. Όμως η ζωή κάνει κύκλους. Χαίρομαι που επέστρεψα κι έχω δίπλα μου ανθρώπους που είχα συμπαίκτες, όπως ο Μαρίνος και ο Τάκης, ώστε να πετύχουμε αυτά που θέλουμε».

Όσο για την πληροφόρηση του κόσμου; «Ό,τι είναι να κυκλοφορήσει θα το μαθαίνετε από το γραφείο Τύπου. Δεν είμαστε μυστικές υπηρεσίες. Ο κόσμος θα μαθαίνει τα πάντα», απάντησε.

Στο ίδιο μήκος κύματος και η απάντησή του για μεταγραφικά και αποχωρήσεις: «Από σεβασμό προς τους παίκτες δεν πρόκειται να τοποθετηθώ για παίκτη μας, αν θα μείνει ή θα φύγει. Θέλουμε ο καθένας να κάνει τη δουλειά που του αναλογεί. Το ποιος είναι ο ρόλος του καθενός τα έχουμε ξεκαθαρίσει με τον Μαρίνο τα πράγματα. Εμείς θα προσπαθήσουμε να φέρουνε στον προπονητή τις καλύτερες δυνατές επιλογές και η απόφαση ανήκει σε εκείνον, γιατί ξέρει καλύτερα».

Σχετικά με το αν έπαιξε ρόλο η εκτίμηση του κόσμου στο πρόσωπό του για να επιστρέψει, είπε: «Σίγουρα έπαιξε ρόλο. Όταν πας κάπου που σε αγαπούν είναι ένα συν. Έπαιξε ρόλο και ότι γενικά όπως το έχω εγώ στο μυαλό μου, θέλω να βοηθήσω το ποδόσφαιρο. Φυσικά μέτρησαν και οι συνεργάτες στους οποίους έχω απεριόριστη εμπιστοσύνη».

Ιδιαίτερο ενδιαφέρον είχε η τοποθέτηση Λυμπερόπουλου και Φύσσα για την τόνωση του παναθηναϊκού στοιχείου στην ομάδα.

Ο Τάκης Φύσσας τόνισε: «Είναι σημαντικό να υπάρχουν στην ομάδα άνθρωποι που έχουν φορέσει τη φανέλα και γνωρίζουν τι εστί Παναθηναϊκός. Δεν σημαίνει πως τα γνωρίζουμε όλα. Συνεργαζόμαστε και ο ένας κερδίζει από τον άλλο, αλλά το να γνωρίζεις το σύλλογο σού ανοίγει τις πόρτες για να πετύχεις. Στο δικό μου κομμάτι τα παιδιά δεν κάνουν λάθη, εμείς κάνουμε λάθη. Εγώ είμαι ευαισθητοποιημένος στο κομμάτι των παιδιών και θα προσπαθήσω να τους μεταφέρω ότι ο Παναθηναϊκός είναι μια ιδέα. Δεν θέλουμε να κάνουμε Παναθηναϊκούς με τις επιτυχίες, αλλά με τον τρόπο που σκέφτεται ένας Παναθηναϊκός», ενώ ο Νίκος Λυμπερόπουλος είπε: «Δεν θέλω να σταθώ στο τι γινόταν πριν, είναι μάταιο. Από εδώ και πέρα πρέπει εμείς να δούμε τι μπορούμε να κάνουμε. Να προσπαθούμε για το καλύτερο σήμερα. Προσπάθεια χρειάζεται, βούληση υπάρχει».

Σχετικά με τα στοιχεία στους παίκτες που αναζητούνται ανέφερε: «Αυτό είναι κάτι που θα αποφασίσει ο προπονητής, που γνωρίζει καλύτερα και δεν θα ήταν πρέπον να το πω εγώ. Υπάρχει συνεργασία και θέλω να πιστεύω πως θα κάνουμε το καλύτερο δυνατό για την ομάδα».

Σχετικά με τη σύνδεση πρώτης ομάδας-ακαδημιών, ο νέος τεχνικός διευθυντής είπε: «Είναι κάτι που το θέλουμε όλοι, να βγάζουμε παιδιά που θα είναι ανταγωνιστική, ελκυστική και θα πουλάει κιόλας. Αν το καταφέρουμε δεν το ξέρω, αλλά θα το προσπαθήσουμε», ενώ ο διευθυντής ακαδημιών σημείωσε: «Και η προηγούμενη κατάσταση αυτό ήθελε να κάνει. Όλες οι μεγάλες επιτυχίες έγιναν από ομάδες που είχαν πολλούς Έλληνες, ενώ και η Εθνική του 2004 είχε ραχοκοκαλιά παίκτες του Παναθηναϊκού. Δεν βγάζουμε κάθε μέρα Πλατινί, αλλά έχουμε παίκτες με τεχνικά χαρίσματα, δεν λέμε ότι δεν γινόταν δουλειά, γινόταν πολύ καλή δουλειά. Το πώς θα το εναρμονίσουμε με τον προπονητή μας είναι ένα συνολικό έργο. Να βρούμε τέτοια παιδιά, να τα γαλουχήσουμε και να είναι έτοιμα για την πρώτη ομάδα».

Για το χώρο προπόνησης των ακαδημιών ο Τάκης Φύσσας είπε: «Θα ζήσουμε με τις τωρινές συνθήκες. Το Κορωπί έχει εξελιχθεί πολύ και είναι θετικό πως έχουμε κι έναν χώρο στην Παιανία. Σίγουρα θα θέλαμε πολύ καλύτερες συνθήκες, αλλά υπάρχει θέληση και δεν πρέπει να παραπονιόμαστε. Θα πρέπει να ξεπερνάμε τα προβλήματα και να βγαίνουμε καλύτεροι μέσα από αυτό. Θεωρώ πως έχω υποχρέωση απέναντι στο ελληνικό ποδόσφαιρο να προσφέρω. Ελπίζω με τη βοήθεια όλων να τα καταφέρω και όχι αύριο, αλλά σε λίγα χρόνια να δούμε νέους Λυμπερόπουλους, Μπασινάδες, Καραγκούνηδες κλπ. Ίσως και να είναι εδώ έξω, δεν είπα ότι θα τους φέρω εγώ».

Όσο για το αν θα υπάρχει άμεση ενίσχυση με συνεργάτες στην ακαδημία και το αν υπάρχουν σκέψεις για ξενώνες ή βελτίωση των εγκαταστάσεων είπε: «Θα αναλάβω από τις πρώτες μέρες του Ιανουαρίου. Θέλω να αξιολογήσω την παρούσα κατάσταση. Έχουμε την απώλεια δύο προπονητών. Λείπω σχεδόν ένα χρόνο και θέλω να δω πώς κινείτο η ακαδημία, για να βάλω τα δικά μου στοιχεία. Θέλω ένα διάστημα για να αποφασίσω. Σε ό,τι αφορά στο δεύτερο σκέλος δεν μπορώ να απαντήσω τώρα. Θα ήταν ευχής έργο να είχαμε ξενώνες. Θα πορευτούμε με τις συνθήκες που έχουν βελτιωθεί».

Κληθείς να σχολιάσει τα ονόματα που ακούγονται και τη μεταγραφή Κουρμπέλη, ο «Λύμπε» ανέφερε: «Ακούγονται πάντα πολλά ονόματα. Το τι ισχύει θα το μαθαίνετε από το γραφείο Τύπου. Ο Κουρμπέλης ήρθε στην ομάδα και είμαστε πολύ χαρούμενοι. Είναι ένα Ελληνόπουλο με πολλά προσόντα, πιστεύουμε εγώ κι ο προπονητής πως δεν έχει ταβάνι κι ελπίζουμε μέσα από μας να κάνει το επόμενο βήμα και να πάει στην Εθνική».

Ο Τάκης Φύσσας έχει περάσει από ανάλογο πόστο με αυτό που ανέλαβε ο Νίκος Λυμπερόπουλος, αλλά δεν θεωρεί πως χρειάζεται συμβουλές. «Δεν έχω πει κάτι στον Νίκο. Είναι ένα γνήσιο παιδί, ένας ευθύς άνθρωπος που είναι ιδανικός για τη θέση και είμαι σίγουρος πως θα συνεχίσει έτσι. Δεν χρειάζεται να του πω κάτι, από μόνος του μπορεί».

Σε ερώτηση για το αν η διαφορά από τον Ολυμπιακό στο πρωτάθλημα καλύπτεται, ο Νίκος Λυμπερόπουλος απάντησε: «Κανείς δεν μπορεί να ξέρει ποιο είναι το τέλειο. Έχουμε πράγματα στο μυαλό μας και πρέπει να έχουμε. Το πόσο και πόσο γρήγορα είναι υλοποιήσιμα δεν το ξέρει κανείς. Πάντα ήμουν αισιόδοξος άνθρωπος, αλλά αυτό που είπα στους παίκτες χθες είναι πως θέλω να βλέπω μια ομάδα να παλεύει στο 200%, σε προπόνηση και παιχνίδι. Δεν στέκομαι τόσο πολύ στο αποτέλεσμα. Να σκεφτόμαστε το σήμερα και μετά θα δούμε τι θα γίνει ή δεν θα γίνει, τι έχουμε καταφέρει».

Όσο για το πού θα περνά τη μέρα, στα γραφεία ή στο Κορωπί, και αν θα υπάρχει άλλο στέλεχος κοντά στην ομάδα; «Δεν υπάρχει κάτι συγκεκριμένο. Θα είμαι στα γραφεία, θα είμαι και εδώ. Δεν γνωρίζω να υπάρχει κάποια αλλαγή στην ομάδα. Βλέπω εδώ μαζί μας έναν θρύλο του ποδοσφαίρου, τον Δημήτρη Σαραβάκο, και πραγματικά συγκινούμαι».

Ξεκαθάρισε, δε, πως δεν νιώθει πίεση. «Δεν έχω άγχος, γιατί έχω καλούς συνεργάτες. Ο Νίκος από μόνος του ή ο Τάκης από μόνος του δεν μπορούν να κάνουν θαύματα. Γι’ αυτό είπα εμείς από την αρχή».

Όσο για το αν θα επιβάλει ειδικούς κανόνες στα αποδυτήρια, υπογράμμισε: «Τους κανόνες δεν τους βάζει ένας άνθρωπος. Ακόμη κι αυτό γίνεται μέσα από συνεργασία. Όσον αφορά στους παίκτες, η φιλοσοφία μου είναι πως όποιος φορά τη φανέλα του Παναθηναϊκού είναι ο καλύτερος. Όταν τη βγάλει, είναι μια άλλη ιστορία. Αν με ρωτήσεις, τώρα έχουμε τους καλύτερους παίκτες, γιατί φορούν αυτή τη φανέλα».

Τέλος, ερωτηθείς αν θα υπάρξουν εξελίξεις με τους ανενεργούς Ταυλαρίδη και Βέμερ η απάντησή του ήταν: «Θα υπάρξουν εξελίξεις και για αυτές τις περιπτώσεις. Θα τις μάθετε στο μέλλον».




Πηγή: zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου