Δευτέρα 13 Φεβρουαρίου 2017

«Όχι» από την ΤΣΣΚΑ για να αναλάβει ο Ιτούδης την Εθνική


«Όχι» από την ΤΣΣΚΑ για να αναλάβει ο Ιτούδης την Εθνική

«Κόκκινο» άναψε η ΤΣΣΚΑ ΤΣΣΚΑ Μόσχας στο ενδεχόμενο ο προπονητής της, Δημήτρης Ιτούδης να αναλάβει την τεχνική ηγεσία της εθνικής μας ομάδας μπάσκετ.


«Θα ξαναδούμε το θέμα σε διαφορετική περίοδο», τόνισε μεταξύ άλλων σε δήλωσή του ο προπονητής των πρωταθλητών Ευρώπης.

Αναλυτικά η δήλωσή του:

«Υπήρξε τεράστια θέληση από την μεριά μου και από την πλευρά της ομοσπονδίας να αναλάβω αυτό το μεγάλο πρότζεκτ της Εθνικής Ομάδας. Θα ήταν πραγματική τιμή για εμένα να δουλέψω για την Εθνική ομάδα της χώρας μου και να την οδηγήσω σε επιτυχίες. Ωστόσο, ύστερα από συζητήσεις με την ομάδα μου και την ομοσπονδία, αντιληφθήκαμε πως ήταν πρακτικά αδύνατο με το υπάρχον πρόγραμμα να προσφέρω τις κατάλληλες υπηρεσίες τόσο στην ομάδα μου, όσο και στην Εθνική, από τη στιγμή που και οι δύο αξίζουν την προσοχή, για να φτάσουν στις επιτυχίες που οραματίζομαι. Έτσι, αποφασίσαμε πως θα ξαναδούμε το θέμα σε κάποια διαφορετική περίοδο.

Από την πλευρά μου, θα είμαι πάντα στη διάθεση της Εθνικής και ελπίζω πως το τάιμινγκ μελλοντικά θα είναι καλύτερο για να αρχίσουμε αυτή τη συνεργασία. Θέλω να ευχαριστήσω την ελληνική ομοσπονδία και τον κύριο Βασιλακόπουλο για την εμπιστοσύνη του και είμαι σίγουρος πως θα έχουμε την ευκαιρία να δουλέψουμε μαζί στο μέλλον. Μέχρι τότε, είμαι στη διάθεση της Εθνικής με όποιον άλλον τρόπο αποφασίσουν ότι μπορώ να βοηθήσω».





Πηγή: zougla.gr

Δεν υπάρχουν σχόλια :

Δημοσίευση σχολίου